Anita aan het werk in Afrika

4-Daagse en bijna Oeganda!!!

Tijdens de 4-Daagse in Nijmegen hebben we alle drie ( Kirsten, Marlinde en Anita) het fel begeerde kruisje behaald!

Jaja! Het was me wel een week. Maandag zijn we eerst naar Herpen gereden, hier sliepen we de hele week in een kampeerboerderij, samen met lopers van het Rotterdamse Havenbedrijf. Een gezellig clubje bij elkaar.

Onze startbewijzen werden opgehaald, 4 keer 40 km! Waar beginnen we weer aan!
Maar er werd goed voor ons gezorgd! Er waren masseurs, EHBO'ers, keukenprinsessen, verzorgers, chauffeurs enz. Kortom: Wij hoefden ons nergens druk om te maken, we moesten alleen de 160 km lopen.
Gelukkig had ik, naast de zere spieren en voeten, nergens last van. Geen enkele blaar. (!) Kirsten had wat minder geluk. Maar ook zij heeft zich er goed doorheen gesleept!
De masseurs waren erg prettig, maar erg complimenteus waren ze niet ;).
Mijn kuiten waren zo erg, vertelde men: ik kon er een ballonvaart mee maken, maar dan moest ik er wel geld voor vragen! Haha!

Nee het was erg gezellig, wie weet voor nog een herhaling ooit!

En dan Oeganda: Woensdag ga ik al vliegen! Ik heb er echt onwijs veel zin in! Morgen ga ik mijnkoffer inpakken. Ik mag 30 kg mee en zo zwaar zal hij ook worden!
Heb van enkele winkels en van het bedrijf van ‘Feetje' veel kleertjes gekregen om mee te nemen. Zo schattig! Kan niet wachten om die lieve kleintjes aan te kleden in nieuwe kleren.
Famke komt mij ophalen van Entebbe, ik kom om 1.10 uur ‘s nachts aan, dus dat is wel super dat ze dat wil doen!
Daarna nog naar Jinja rijden en nog een paar uurtjes ‘slapen'. Ik kan niet wachten om iedereen weer te zien! Zal wel lastig zijn om alle 70 kinderen weer bij naam te kennen, maar dat komt vast ook wel weer goed!

Mijn volgende bericht zal dus vanuit het zonnige en warme Oeganda komen! Ik zal aan jullie denken!
Groetjes!

Reacties

Reacties

Bep Heutink

Lieve Anita
Wij wensen je een fijne tijd toe in Oeganda en hopen je 22 september in goede gezondheid terug te zien.
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX
pa en ma

H.& D.

Wees niet bezorgd, de reacties komen wel, er is tenminste wél aan je jullie gedacht.
Blij dat je in gezondheid hebt gelopen, elke stap is er wel één, en dat geldt ook voor de grote van woensdag.
een bijzondere fijne tijd, het zal je leven wederom verrijken.
Gods zegen en goede vaart.

Alibert Bok

Hoi Anita,

Nogmaals hartelijk dank aan jou, Marlinde en Kirsten.

Geniet van Uganda.

Doe de groeten aan iedereen en zeg maar tegen de kinderen dat ik ook snel weer kom.

groetjes, Alibert

Annemie

Geweldige prestatie...........bedankt dat je dit wilde doen.

Geef iedereen heel veel knuffels van me.......ik mis ze zo.
En ga genieten van een fantastische tijd.

groetjes Annemie

arda keurhorst

Ha Anita, goed dat je het uitgelopen hebt, en nu de stap naar Oeganda. we wensen je een goede reis en ook hopen we je weer gezond hier terug te zien met weer een ervaring rijker. de groeten van iedereen
Arda

Cor en Arendje

Hoi Anita,

Nu het volgende project, iets meer dan 160 km, maar je hoeft het gelukkig niet te lopen:-)

Een heel goede reis toegewenst en veel plezier in Oeganda.

Groetjes

Familie Vos

Een goede reis en een hele mooie/leerzame tijd in Oeganda toegewenst. We zullen je via je reisverhalen blijven volgen!!

Groetjes, Dick en Ingrid Vos

Fam Beens

Anita, een hele goede reis en geniet van de tijd die komen gaat!! Liefs van ons uit de Patrijs.

fam. van der Kamp

Anita,

We hopen dat je reis goed verlopen is en dat je een fijne tijd tegemoet gaat in Oeganda.
liefs van ons allemaal.

Annemien en Jarno

Hey Anita,
De Nijmeegse gehaald. Topper:)
En nu in Afrika. Je bent er al en wensen je heel veel succes. Bedankt voor smsje nog he, over de kaart:) Groetjes ons

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba