Anita aan het werk in Afrika

Oeganda weer in zicht!

Oeganda is weer in zicht!

Oeganda komt voor mij weer dichterbij!Ookal ben ik al ruim 13 maanden terug uit Oeganda, elke dag denk ik nog terug aan de kinderen en de mensen die ik daar ontmoet heb.Dit was een van de redenen om opnieuw een vliegticket te boeken en weer plannen te maken voor een nieuwe reis naar Oeganda!

Mijn vliegtickets zijn geboekt voor woensdag 27 juli. 22 september vlieg ik weer terug naar Nederland.Maar voordat ik naar Oeganda vlieg, zal ik eerst heel wat kilometers moeten lopen.

Je zult wel denken, lopen? jaja! Anita die de Nijmeegse gelopen heeft en zei: 'die Vierdaagse, dat iseensmaarnooitweer`, die heeft besloten om dit jaartochweer mee te doen...Deze keer wil ik lopen voor het goede doel.Natuurlijk loop ik de Vierdaagse voor mijzelf, het is een hele prestatie, maar ook loop ik deze Vierdaagse voor de kinderen van het weeshuis Welcome Home!(Sponsors zijn van harte welkom :))

Marlinde, mijn zus en Kirsten lopen ook de vierdaagse voor Oeganda! En de laatste 3 weken dat ik in Oeganda zal zijn, zullen zij ook komen! Natuurlijk om vakantie te vieren, maar ook om te zien waar het opgehaalde geld naar toe gaat!


En dan de website: ik kreeg bericht dat mijn vorige website( reisdagboek) ermee stopt. heel jammer, maar niet getreurt! Ik zal verder gaan op deze siteDus voel je vrij om deze website in de gaten te houden en mijn verhalen van de zomer weer te volgen!

Reacties

Reacties

Janske

Hoi Anita,

Heel veel sterkte en succes!!

Groetjes,
Janske

Helmich&Dinie

Nog een paar stappen en het IS zover.
De lange baan.
Start.

Cor en Arendje

Nog even zweten in en rond Nijmegen, alles doet zeer, maar je weet waar je het voor doet!

Sterkte en veel plezier met de laatste voorbereidingen.

Groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!

Deze reis is mede mogelijk gemaakt door:

Hamba